czwartek, 14 lipca 2011

BÓG JEZUS

Przeglądając moje notatki, znalazłem interesujący tekst na temat Bożego Syna Jezusa Chrystusa.Nie wiem kto jest jego autorem.Słowa, mówiące o Panu Jezusie wydały mi się tak interesujące, ważkie i budujące,że postanowiłem je zamieścić w tym poście.

"Jezus, to ów człowiek, którego imię wypowiada się z byle powodów, którym nie raz nawet się pogardza, jest kimś więcej, niż tylko religijnym symbolem, wyniosła, nietykalną postacią z witraża.
Jest kimś prawdziwym, żywym, bardzo konkretnym, jest SYNEM  BOŻYM i może stać się PANEM 
i  ZBAWCĄ KAŻDEGO, KTO GO O TO SZCZERZE POPROSI.JEZUS CIĘ KOCHA.
WIE, CO CI JEST, PRZECIEŻ ZA TO UMARŁ."


Czyż nie są to piękne słowa. Dla mnie jest to definicja Boskości Jezusa Chrystusa !
Dziękuję Bogu za Ofiarę Jego Syna za moje i twoje grzechy,odkupione raz na zawsze na drzewie KRZYŻA  GOLGOTY !

Brak komentarzy: