poniedziałek, 11 lipca 2011

WIERZYĆ W SŁOWO BOŻE -TO MÓWIĆ TAK !

Pismo Święte to skarbnica Bożych obietnic. Ale obietnice te spełniają się dopiero wtedy, gdy uchwycimy się ich z wiarą i w spokoju, cierpliwie, czekamy na ich spełnienie.Wiara i cierpliwość to spełnienie obietnic !
Przeczytajmy dziś przed Bogiem fragment ,który będzie wyrażał nasze słowa:
Psalm 119, 105-112
Słowo Twe jest pochodnią dla mych stóp,
Ono światłem ścieżek mych.

Kiedy czuję lęk,
Czyżbym zgubił się?
- Ty wciąż obok mnie jesteś! 
Twa bliskość krzepi mnie,
Niesie pokój, daje sens,
- Chcę ją czuć głębiej.


Jak to jest, że wciąż
Darzysz mnie miłością swą
- Tak bardzo mnie tym zadziwiasz,
Jezu, prowadź mnie,
Trzymaj mocno w dłoni swej
-Chcę Cię kochać goręcej.


Słowo Twe jest pochodnią dla mych stóp,
Ono światłem ścieżek mych.


Autorem tej transkrypcji jest Piotr Zaręba, który natchnął mnie do modlitwy. I chciałbym zwrócić się do Pana tymi słowy: PANIE, OTWÓRZ MI OCZY I USZY NA TO CO CZYTAM I SŁYSZĘ W TWYM SŁOWIE!;SPRAW,ABYM TO ZROZUMIAŁ I WPROWADZIŁ W MYM ŻYCIU !

Brak komentarzy: